警告!Achtung!


Über mich/自己紹介

Mittwoch, 14. April 2010

ドゥ・アヅ・インフィニティ Do As Infinity

Week!
Do As Infinity

Am(002200) Bm#(224422).......et caetera



E G# Am Bm#
E G# Am Bm#

E
ラッシュに飛び込んでく Monday
G# Am Bm#
気に入らないスーツで Tuesday Wednesday
E
コピーにつまづいてる Thursday
G# Am Bm#
切り抜けただけの Friday ずっと

E
待ち続けてても
Gm# Am
幸福のメール
Cm# Bm#
届くはずもない
Dm#


Am Bm# Gm# Am
Your Sunny day Carry the day 口ずさんで
Am Bm# Bm# Cm#
何だかほら 軽くなるよ
Am Bm# Gm# Am
探して 夢見て 答え出して
Am Bm# Bm# Cm#
時々 um でも大丈夫
Am Bm# Bm# Dm
選んだのは 私だもの

[中段同初始前奏]

[同上段]
会えないまま 過ぎてく Weekday
空白になったまんまの Saturday
突然 彼氏のTEL Sunday
口ゲンカ だらけ BADな Holiday
泣き虫だけれど
涙でこの街
透き通ってみえる

Your Sunny day Have a nice day 溢れ出して
夢の途中 歩いてみて
負けないで 泣かないで 頼らないで
理想を今 イメージして
いつかは ほら 強くなれる

負けないで 泣かないで 頼らないで
誰のせいでもない It's your life
探して 夢見て 答え出して
選んだのは私だもの

[轉]
Am Bm# Gm# E F# E
Am Bm# Gm# E F# E
Am Bm# Gm# E F# E
Am Bm# Gm# E F# ???????????

[同主旋律]
Your Sunny day Carry the day 口ずさんで
何だかほら 軽くなるよ
探して 夢見て 答え出して
時々 um でも大丈夫
選んだのは 私だもの


「本日ハ晴天ナリ」
詞:D.A.I
曲:D.A.I
編曲:D.A.I /亀田誠治
歌:Do As Infinity

F
あ゛ー何(なん)で(唉~為什么)
A
こんなんで(這點小事)
Dm A# Cm
涙(なみだ)出(で)ちゃうんだろ?(就會讓我掉下眼淚?)
F
もうチヨット(如果說)
A
もうチヨット(如果說)
Dm A# Cm F A
うまく言(い)えたならな...(我能說得再清楚一點...)
Dm A# Cm F A Dm A# Cm
ねえ!どうしたらいいの?(我問你...我該怎么辦才好?)
C
太陽(たいよう)が嘲笑(あざわら)う(太陽在嘲笑)
Cm
ダメダメな僕等(ぼくら)(這么沒用的我們)
C
「すばらしき夏(なつ)が逃(に)げてくぜ」("美好的夏天就要溜走了唷")

A# C
Don't mind
F A A# C F
その涙(なみだ)を拭(ふ)いて(把眼淚擦干)
A A#
Stand up for your life!
C F A A# C F
貴方(あなた)の代(か)わりなんていないんだ(沒有人能夠取代你!)



やりたくて(雖然有心)
できなくて(但卻無力)
なんかつまんないんだ(感覺上好沒意思)
強(つよ)がって(表面好強)
意気(いき)がって(愛逞意氣)
なんもしたくないんだ(任何事都不想做)
ねぇ!どうしたらいいの?(我問你...我該怎么辦才好?)

他人(ひと)のせいにしたり(不是遷怒于人)
逆(きゃく)ギレしたり(就是惱羞成怒)
ダメダメな僕等(ぼくら)消(き)えて行け!(這么沒用的我們趕快消失吧)

Hey guys
そのプライドを捨(す)てて(把自尊全部拋開)
Go to your next stage
自分(じぶん)を乗(の)り越(こ)えて(超越自己)
Change the world

太陽(たいよう)が嘲笑(あざわら)う(太陽在嘲笑)
ダメダメな僕等(ぼくら)(這么沒用的我們)
「すばらしき時代(とき)が逃(に)げてくせ」("美好的時代就要溜走了唷")

Don't mind
その涙(なみだ)を拭(ふ)いて(把眼淚擦干)
Stand up for your life!
貴方(あなた)の代(か)わりなんていないんだ(沒有人能夠取代你!)
今(いま)、Change the world(現在Change the World!
Do the best of you

君(きみ)だって(不論是你)
僕(ぼく)だって(不論是我)
気付(きつ)いていないだけ(只是都還沒發現罷了)
雨(あめ)だって(哪怕是雨天)
ダメだって(哪怕再沒用)
本日(ほんじつ)ハ晴天(せいてん)ナリ(今天都會放晴)
君(きみ)だって(不論是你)
僕(ぼく)だって(不論是我)
気付(きつ)いていないだけ(只是都還沒發現罷了)
雨(あめ)だって(哪怕是雨天)
ダメだって(哪怕再沒用)
本日(ほんじつ)ハ晴天(せいてん)ナリ(今天都會放晴)


ドゥ・アヅ・インフィニティ
Album / Collection: "New World"


Words & Music by: Do As Infinity


CHORUS
F#       A#      Dm#    F#
Summer days, I can't stand the summer days
 F#       C#......
Frozen cocktails and night fireworks
 G#       D#
What's so great about them anyway?

Summer day, let it be some other day 
Seaside motels and sex on the beach 
Don't be thinking I went all the way  
 I hate summer days!

 Rushing down the traffic, to the beach, 
That's jammed for blocks and blocks 
They ain't getting nowhere, 
Still miles and miles left to go 
Strutting down the street,
 the girls, they try to impress their boyfriend to be
 I give up and don't try
 Every day is a bad hair day 

Guys, they come up with lame pick-up lines,
 Desperate to just get laid Damn, 
give me a freaking break!  

CHORUS 
 Goddamn summer days!  
Kate was the one, who said that life was made to be enjoyed 
Stop crinkling your face 
Everything will turn out okay
 Serving table to table up and down the isle 
Had on a face I'd never seen
 Whatever happened to her? 
Who has stolen your smiles away?
 Who said that summer can brighten the mood of fate? 
Nothing is going to change 
Damn, give me a freaking break!  
CHORUS  
Who needs summer days!  
Summer days, they have never been the same
 Once you left and were out of my sight 
Leaving no trace behind 
Summer day, why oh why on a summer day? 
You were gone without saying goodbye 
Taking it all away 
No more summer days!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen